Baltic Sea Action Summit 2010 / ”Save The Baltic Sea” (http://www.bsas.fi/) voitti kultaisen leijonan Cannesissa, kansainvälisesti merkittävimmässä markkinointikilpailussa (www.canneslions.com).
Tämä "markkinoinnin oscar" tuli helmikuisesta Baltic Sea Action Summitista, johon Itämeren alueen valtioiden ja yritysten johtajat kokoontuivat pelastamaan yhdessä maailman saastuneinta merta. Itämeri-huippukokouksesta tehtiin maailman medioihin yli 1500 juttua, joissa summittia kehuttiin siitä, että kerrankin huippukokouksessa sitoudutaan tekemään, eikä vain keskitytä puhumaan (tyhjää).
”I have seen many conferences, many summits, but nothing like this one before.”
-Jorma Ollila-
"Lähdimme luomaan tästä ilmiötä, ja ilmiö tuli, se on todistettu korkeimmalla mahdollisella tasolla, kansainvälisesti. Jo suurten, kansainvälisten uutistoimistojen kiinnostus antoi ymmärtää, että tästä tulee jotakin suurta. Menestys on myös todiste siitä, että pitkä ja syvä yhteistyö kahden tahon välillä (BSAG ja Taivas) kannattaa. Harvoin suunnittelutoimisto jaksaa tehdä duunia niin pitkäjänteisesti ja sitoutuneesti kuin Taivas on tehnyt.”
–Ilkka Herlin, perustaja, Baltic Sea Action Group-
”Cannesin kategorioista juuri PR ja Titanium edustavat tekoja. Taivas uskoo hyvän suunnittelun voimaan, ja juuri tämä on sellaista uuden luomista, jollaisessa haluamme kiihkeimmin olla mukana. Lisää tällaisiä haasteita!”
-Mikko Helme, toimitusjohtaja, Taivas-
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti